zondag 6 maart 2011

Liebster Blog award



Ik heb vorige week deze award van Diana "Poestie" gekregen. Dank je wel, ik ben vereerd. Ik vind het leuk om te zien dat mijn blog graag gelezen wordt. Ik ben er momenteel niet veel op te vinden namelijk..

Deze award is bedoeld om kleine blogs (minder dan 300 volgers) onder de aandacht te brengen en door aan elkaar te linken (ik mag 'm ook weer doorgeven aan 3 anderen) een mooie keten te maken en nieuwe blogs te ontdekken. Ook leuk om eens te googlen op Leibster Blog Award, dan zie je dat 'ie al in verschillende landen is geweest!

Update 20-03-11
Omdat ik nog steeds niemand de award voor de liebster blog heb gegeven wilde ik dat vandaag eens even doen. Maar diegene die ik er een wilde geven hadden hem al. Dus voor nu heb ik hem nog niet weggegeven maar ik hou het in gedachten..

1 opmerking: