vrijdag 18 februari 2011

Klaar voor de bruiloft

Zo ik ben bijna helemaal klaar voor de bruiloft. De jas gaat niet lukken, ik kom echt tijd te kort. De strapless bh hoeft niet door het vestje wat er over heen valt. Wel wil ik nog een mooie zwarte bh maken. Maar dat gaat wel lukken qua tijd. Misschien dat de schoenen nog veranderd worden. Deze zijn namelijk lichter dan het vestje, het zou wel kunnen. 4 maart ga ik nog een keer de stad in en neem ik het vestje mee. Wordt vervolgt dus.

                                                                                   

7 opmerkingen:

  1. Hoi Merel, gaan jullie trouwen? Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik niet, ik ben al ruim 5 jaar getrouwd. Mijn schoonzus en zwager gaan trouwen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je zal er super mooi uitzien op die bruiloft...
    Leuke kleding draag je dan,is het vest een Taupe kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian, dankje wel..
    Het vest is inderdaad een taupe kleur. De schoen is een zandkleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merel

    het ziet er mooi uit! Heb je dat helemaal zelf gemaakt? Echt super gaaf! Ik vind je schoenen ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, ik heb niks van dit alles zelf gemaakt.. Ik ben te onrustig in mijn hoofd dat zo voor de bruiloft nog te kunnen doen.
    Ik ben zelf ook wel heel blij met de schoenen. En niet alleen voor de bruiloft maar ook zeker voor daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Merel,
    Ik wil je graag de liebster award geven, zie mijn site voor de uitleg.
    Ik vind dat je die verdiend, je maakt leuke lingerie en ik vind je een kanjer.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen