donderdag 24 maart 2011

Voorproefje..

Nav de workshop op de lingeriedag ben ik gestart met een nieuwe bh. Ik kreeg de lycra niet in 1 geheel over de cup heen. Kan aan mij liggen maar gelukkig kan het ook aan de lycra liggen. Deze is namelijk maar van eenzijdige rek.
Ook heb ik de naad niet mooi genaaid waardoor er een tuutje is ontstaan. Gelukkig is dat bij beide cups dus dan is het toch 1 geheel.
Het kant had ik ook al geknipt maar bij het "vast" maken kwam ik erachter dat ik toch wat meer ruimte had moet nemen zodat deze over de naad heel zou vallen.
Maar ondanks bovenstaande ben ik er toch wel trots op. En ik heb meer dan genoeg stof om hem nog een keer te maken ;-)

Later meer..

5 opmerkingen:

  1. ooooooh dat ziet er al veelbelovend uit!! Prachtige lycra. Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, het is dat je het zelf zegt, dat de kant over de naad moest vallen, anders zou het me niet opgevallen zijn.
    Dit wordt echt een heel mooi setje volgens mij, ziet er idd al veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een heel smakelijk voorproefje
    Quickie(Marieke)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja en nu de rest nog.. Kom echt tijd te kort momenteel om de naaimachine ook maar op tafel te zetten.. Jullie zullen nog even geduld moeten hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen