zaterdag 1 mei 2010

Nieuwe aanwinst..

Ik ben vandaag weer naar de lapjesmarkt geweest en ik heb 2 mooie lycra's gekocht. Het nieuwe online thema is "Funny Flowers". Nu had ik nog wel een stofje met bloemen liggen maar kijken kan geen kwaad.. Ik kwam deze tegen en die heb ik gelijk maar meegenomen. Ik denk nog wat van het blauwe in mijn voorraad te hebben, misschien dat ik wat kan combineren.

Daarna kwam ik een stofje tegen wat een van medeforummers ook heeft. En die wilde ik eigenlijk ook meenemen tot ik deze tegen kwam.
En omdat ik nog steeds maar 1 ding tegelijk kan
en er nog steeds maar 24 uur in een dag zit heb ik de stof van de medeforummer laten liggen
de gekozen voor deze paarse..

Nu de tijd vinden om alles te maken......

1 opmerking:

  1. Leuk stofje die gebloemde, ik heb hem ook ;-) Ben benieuwd wat jij ervan gaat maken, ik twijfel nog tussen iets van een badpak of een lingeriesetje.....

    BeantwoordenVerwijderen