woensdag 5 mei 2010

Deel 2 van 4

Hierbij deel 2 van 4..
Het was echt even heel goed puzzelen voordat ik de slip in elkaar had zitten. Ik had (heel dom) de pastekens niet overgenomen.. Dan wordt het echt heel lastig, vooral omdat het de 1e keer was dat ik deze slip gemaakt heb. Maar hij is af, en hij past. Dat is ook wel belangrijk, maar ik weet niet of ik hem nog eens zal maken. Het is niet helemaal mijn model. Het patroon is van Merekwaerdigh, Mix 4 B. Er is ook een "gewone" slip van, misschien dat ik die de volgende keer probeer. Dan zal ik wel de
pastekens overnemen, al was het alleen maar om snachts gewoon te slapen en niet te bedenken hoe ik het dan moet doen..
Nu op naar deel 3.. Dat zal nog even duren omdat ik ook nog bezig ben met een lange broek, en een kniebroek. En met 2 sportshirts.. Druk druk dus..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten