zondag 31 juli 2011

Mijn kleine neefje wordt een grote jongen maar blijft nog klein

Mijn kleine neefje in inmiddels 27 maanden. Hij is nog steeds maar 80 cm hoog en weegt net iets meer dan 8 kilo. Langzaam aan gaat hij met het potje aan de slag. Met nadruk op langzaam aan hoor. Want als hij er 1 of 2 keer op gezeten heeft dan is het al weer klaar!! Maar ja als je dan toch met het potje aan de slag gaat heb je wel onderbroekjes nodig en die zijn er helaas niet in maat 62. Ik heb daarom een patroon gemaakt van een zwembroekje en de afgelopen 2-3 weken ben ik druk geweest met het maken van deze kleine boxers. Omdat het al even terug geleden is dat ik de 1e boxer gemaakt had heb ik de 2e eerst in elkaar geregen en gepast. Hij paste nog steeds dus dat kwam mooi uit!

Dit slip is de eerste die ik gemaakt had.
   
De onderstaande boxers heb ik naderhand gemaakt. Met een elastiek aan de buitenkant en niet zoals bovenstaand het elastiek door een tunnel. Ik vond dit toch wat stoerder.                              
 

 


Het lijkt op de foto of de boxer "groot" zijn, daarom heb ik bij onderstaande de cm erop gelegt zodat je goed kan zien dat het echt om hele kleine boxers gaat.

Helaas wil meneertje zelf nog niks weten van de boxers. Toen ik van de week er weer eentje afhad en deze ging brengen zegt ie "nee past niet"

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Hopelijk gaat je neefje snel zeggen dat ze wel passen! Ze zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, en leuk dat je die cm er bijgelegd hebt, wat een ininmini broekjes...
    Leukerjes zijn het...meneertje gaat ze nog wel dragen, het is natuurlijk wel een grote verandering hé van een luier naar zo'n onbekend naaiseltje :)

    BeantwoordenVerwijderen