zondag 4 april 2010

Even stil gelegen..

De afgelopen maand heb ik weinig tijd gehad om te doen wat ik graag zou willen.. In maart hebben we redelijk veel verjaardagen en ik heb extra moeten werken. Maar nu is het pasen, een dag extra vrij.. Gisteren heb ik mijn flowerpower bh afgemaakt en de slip ligt nu geknipt klaar. Daar ga ik vandaag mee beginnen en dan volgen er foto's.

Mijn moeder was begin maart jarig en voor haar heb ik ook een setje gemaakt. Hier het eindresultaat. Ze heeft hem nog niet gepast, maar de 1e die ik gemaakt heb paste zeer goed. Alleen de omvang kon iets kleiner. Dat heb ik bij deze gedaan dus ik ga ervan uit dat deze beter zit dan de 1e..

Na mijn flowerpower setje ga ik aan de slag met mijn purple hope setje.. En als die dan klaar is ga ik beginnen met de surprice lycra.. Nog genoeg te doen dus..

1 opmerking:

  1. zo, er staat genoeg op je lijstje ja! dit srtje is erg leuk zo met die onconventionele vlakverdeling

    BeantwoordenVerwijderen