zondag 21 februari 2010

Een tussendoortje..


Mijn bh-hemdje..

Links het eindresultaat.. Rechts en hierboven van begin tot het (bijna) eind..
Het lijfje is van zwarte lycra. De cups en delen van het lijfje zijn van een soort roze/paarse lycra met daarover heen zwart kant met witte bloemen..
Ik heb hem gepast zonder beugels, en zo op het eerste gezicht zat het goed. Maar dat moet natuurlijk wel gepast worden met beugels.. Dinsdagavond weer les, dus dan kan ik de juiste beugels proberen.
Het patroon is van Merckwarrdigh, MIX4. Bij de volgende ga ik het lijfje verlengen.. Ik vind hem nu wel erg kort..

1 opmerking:

  1. Wat een leuk stofje, geweldig! Mooi, hoe je het schouderbandje hebt gemaakt.
    En bedankt voor het doorgeven van de award.
    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen