zondag 7 november 2010

Pink Ribbon

Oktober is de maand tegen borstkanker. Ook op het forum is daar aandacht aan besteed en het thema voor de maand oktober was dan ook Pink Ribbon.

Hier is mijn "bijdrage" Ik heb 1 bh gemaakt en daarbij 2 verschillende slip.. De bh heb ik nog niet echt gedragen maar met passen zat ie goed en ook de versteviging (dubbele lycra) is prima. Nu kijken hoe die echt zit tijdens het dragen. De hipster zit op zich goed, alleen heb ik nog te veel stof in het kruis gedeelte. De andere slip heb ik nog niet aangepast maar daarvan weet ik al dat ie goed zit. Het is een favoriete slip.

Alle patronen zijn van Danglez.






2 opmerkingen:

  1. Erg mooi en fris setje.
    Mooie kleurcombi, dat wit met hard rose..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke set geworden, je elastiekverwerking vind ik weer erg origineel gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen